Reformáció, Ady és a geotermikus gradiens...


Kicsit össze csaptak a fejem felett a hullámok... Nem-nem még nincs itt a világvége, csak kicsit gyorsabban szalad az idő, mint amit egészségesnek tartok.
Szóval tik-tak, tik-tak...
Bármennyire úgy tűnik is, mégis azt kell mondanom, hogy NEM ŐRÜLTEM MEG, csak későn érő típus lévén most fogok érettségizni.
Enyhe pánikrohamaim vannak, de különben egész O.K. minden. ;)
Gondolom mindenki aki átesett ezen a "megpróbáltatáson" azt mondaná, amit az egyszeri papagáj a macska szájában... "nem kell be....ni".
Tudom én, hogy hülyeség ennyire enni a kefét, de most úgy érzem, hogy szinte bármi mást bevállalok, csak szóban ne kellene vizsgázni. (Figyu milyen rafinált vagyok... a kiskaput nyitva hagytam ám... szinte bármi mást... szóval nem bármit)
Még sehogy nem állok a tanulással.
Per pillanat úgy érzem, hogy információ mérgezést kaptam, mert egy nagy katyvasz van a fejemben. Remélem élesben minden a helyére kerül, és nem csak nézek magam elé mint egy birka.
Hogy is van ez az egész? Reformáció, Ady és geotermikus gradiens vagy Sztálin, Moore-törvény és Maastrichti szerződés? De ugye a Nap még keleten kel fel?
...---...
Szóval... SOS!
„Send Our Savior” - „Küldjétek a megmentőnket”
Megyek is... még egy kicsit...
T A N U L N
I????

0 üzenet:

Megjegyzés küldése