Maestro... music... cakk-cakk!


No, kérem... megértem már -x+250 évet anélkül, hogy  fanatikus female fan lettem volna, de most vénségemre megfertőződtem. Semmi kóros, csak szerintem ezekre a fiúkra figyelni kell... de nagyon ám.
Jól van na... tudom, hogy a vízcsapból is lassan tücsökzene "folyik", de... én csípem ahogy nyomják és kész.


Maszkura és a Tücsökraj : Tiszta gyümölcs

Hideg a szó, amit ajkaidról árasztasz
A szerelem szán csak úgy vonszolja magát.
Letörölném minden csókját, a lánynak ki elhagyott
Bohóc jelmezbe öltözve, járnám a világom
Én még is, néha tiszta gyümölcsbe harapnék
De csak a fertőző csüng a fán
Néha forró ajkaid csókolnám
Kár, hogy nem érhetek hozzád
Drágán ég a szerelem tábortűz
Emlékem hozzád fűz
Fehér fátyolban járt a lány
És most fakó színű magány
Meleg a csók, amit régen adtál ajkamra
Most a szarvas pár, csak úgy vonszolja magát,
ó a szád

Letöröltem minden csókját a lánynak ki elhagyott
Most bohóc jelmezbe öltözve, járom a világom
És mégis, néha tiszta gyümölcsbe harapnék
De csak a fertőző csüng a fán
Néha forró ajkaid csókolnám
Kár, hogy nem érhetek hozzád
Drágán ég a szerelem tábortűz
Emlékem hozzád fűz
Fehér fátyolba járt a lány
És most fakó színű magány

Én mégis, néha tiszta gyümölcsbe harapnék
De csak a fertőző csüng a fán
Néha forró ajkaid csókolnám
Kár, hogy nem érhetek hozzád
Drágán ég a szerelem tábortűz
Emlékem hozzád fűz
Fehér fátyolban járt a lány
És most fakó színű magány

0 üzenet:

Megjegyzés küldése